Thursday 4 June 2020

308 - malinowo-jagodowe lody

No bo właściwie taki to kolor, jagodowo-śmietankowe lody z malinowym akcentem ;-)

Z obrzydliwie cienkiej bawełny na drutach 2,5. Z 4 (słownie CZTERECH!) nitek na tych drutach 2,5 ;-)



Się wykończyło nawzajemnie - ja chustę, chusta mnie ;-) Ale chyba było warto, bo ładnie wygląda.

A tu zbliżenie:



Projekt własny, czyli na żywioł i do przodu ;-)

Wymiary 140 x 70 cm.

I oczywiście do kupienia!

Przepraszam za brak postów, ale jakoś mnie zmogła niemoc wszelaka, a jak już się udało z owej niemocy podźwignąć, to piesze wycieczki po mieście stołecznym (sobota 10,5 km, niedziela ciut ponad 8 km) i jakoś tak wyszło, że nie było postów.

Pięknego czerwca! ♥

11 comments:

  1. Piękna!! I kolorystycznie, i wzorem. Ja też zrobiłam, ale na szydełku- w zgniłej zieleni. Oddałam koleżance. Chyba jej się podobała, przynajmniej tak mówiła. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ♥
      No, zrobiłaś, a nie pokazałaś? Jak to? :-P

      Delete
    2. No, jakoś tak wyszło... ;(

      Delete
    3. no bu! :( a nie możesz Koleżanki poprosić o zdjęcie? ;-)

      Delete
  2. Mój kolor. Ładna jest. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, Basiu! Lewa strona też dobrze wygląda, zastanawiam się nawet, czy nie lepiej niż prawa ;-)
      Uściski!

      Delete
  3. mnie tez niemoc dopadla, pol roku probowalam robic chuste z cieniutkiej alpaci i dalam sobie spokoj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A, bo na cienizny trzeba mieć dużo czasu i tzw. werwę. Ja se teraz dzieję powolutku sweter z 3 nitek, też na drutach 2,5, więc to potrwa, ale muszę mieć jakiś przerywnik. Całe szczęście Wojtek dużo czyta i mam czego słuchać :-)
      Nie poddawaj się, nie traktuj tego jako wyzwania, tylko jako odskocznię od innych zajęć, będzie dopsz i kiedyś skończysz ♥
      I daj linka do bloga! Bo ja nie mam :-(

      Delete
    2. Dzięki za info, już napisałem i skasowałem posta z linkiem i adresem (żeby nikogo nie podkusiło, wiadomo!) ♥
      Ode mnie mejl poszedł!

      Delete
  4. Oj, cudeńko wyszło, bardzo było warto!:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ♥
      Teraz męczę sweter, co go miałem spruć, ale to gorsze niż zrobić do końca :-P i zacząć drugi, hyhy...

      Delete