Sunday 21 June 2020

311 - z pomponem

Zawsze pytam czy z pomponem, czy bez, z cichą nadzieją, że może bez, bo nie bardzo umiem w pompony
 :-P

Ale z, więc jest z. A wzór pochodzi z maszyny dziewiarskiej Intensywnie Kreatywnych i został udostępniony przez Agę i Ślubnego za co z całego serca dziękuję, bo piąkny jest i basta, a miałem już doń włóćzki :-D

No i jeszcze na dodatek obiecałem, że będzie czapka wyjątkowa, to jest!




Model: Tomek, dla którego owa energetyczna bomba powstała ♥

Miłego tygodnia, Kochani! ♥

Wasz nieludź...

20 comments:

  1. Bardzo pozytywna i energetyczna czapka wyszła! Nie taki pompon straszny? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomponów nie umiem robić, rozłażą misie i w ogóle, cięcie wymaga każdorazowego ostrzenia nożyczek post factum, dramat :-P Ale pompon jest i straszyć będzie w odpowiednich temperaturach ;-)

      Delete
    2. Ostre nożyczki przy pomponach to podstawa.

      Kiedyś naszło mnie na zrobienie dywanika z pomponów. Nabyłam drogą kupna takie plastikowe cosie do robienia pomponów i rozpoczęłam produkcję. Zdecydowanie szybciej i prościej szło niż metodą "na kartonik". Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką sporej ilości pomponów. Bez dywanika :D

      Delete
    3. To rób ten dywanik! :-D Ja chcę zobaczyć! ♥

      Delete
    4. Po przeprowadzce przestał mi pasować koncepcyjnie i kolorystycznie. Ale mam jeszcze drugi korytarz do urządzenia i kiedyś tam chciałabym przerobić strych na biuro-pracownię. No i ciągle jest coś innego i ważniejszego do zrobienia.

      Delete
    5. A, to poczekam, poczekam! Może się wykluje nowa koncepcja na pompony!
      Uściski! ♥

      Delete
  2. Do pomponów mam absolutnie identyczny stosunek! Nie chcą wychodzić, cholery, tak, jak powinny - nigdy nie dość pełne, puchate i okrągłe... Ale jak mus, to robię...
    Czapka doskonała, kolory świetne, perfekcyjnie pasuje do Właściciela:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właściciel jest w dechę i bardzo się cieszę, że się ucieszył :-D

      Delete
  3. No, zastrzeliłeś mnie tą czapką! Niesamowita jest!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo widzisz, Tomek też niesamowity, a że się kolegujemy już jakiś czas i kiedyś mu obiecałem czapkę widkę (w takiej zawsze widać, gdzie nosiciel ;-)), to w końcu się udało zrobić i co ważniejsze - wręczyć (bo jak się mieszka na 2 końcu kraju, to spotkać się ciężko).

      Delete
  4. Cudna jest ta czapka. Pasuje temu panu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Zgadzam się w całej rozciągłości! Pasuje :-D

      Delete
  5. Z pomponen tylko kupcze, sama nie robie, nie wychodzily mi za ladne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje też jakieś szczególnie wyjściowe nie są, ale jak chcą, to nawijam, a co :-P

      Delete
  6. Lubię pompony i czapka jest super też taką chcę 😁pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Czapka superancka i bardzo pasuje do właściciela, do twarzy (i do brody) mu w niej niesamowicie ;) Pomponów dotąd nie produkowałam ale ten tutaj całkiem zgrabny Ci wyszedł ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę mały, ale bywały gorsze :-D Ogólnie jestem zadowolony!

      Delete