Saturday 28 August 2021

354 - skończony!

 Zaczynałem pod koniec lutego, może na początku marca... Zeszło się ;-) Ale człowiek liczył, że da osobiście, niestety, trzeba będzie wysłać.




Włóczka to Alize Angora Gold (550 metrów w 100 gramach, poszły niespełna 3 motki). I ja Wam powiem, że to jest bardzo fajna włóczka! 

Dziś odwiedziła mnie moja Ulubiona Modelka, czyli Ela i udało się zrobić sesję "na ludziu" ♥ Elu, jesteś najwspanialsza! ♥




Przyszła nosicielka już widziała foty, więc mogę się chwalić ukończonym projektem, teraz idę prać ;-) Na fotkach wymiętolony, bo dorabiałem ściągacze na pełnej parze, żeby niecnie wykorzystać obecność Eli ♥

Ale wiadomo, Ela nie przyjechała z pustymi rękami ;-) miała swoją piękną robótkę!


(Tak! robiłem 2 rękawy jednocześnie ;-))


Miłego weekendu i pięknego września!
I niech w ogóle będzie lepiej...

L.

8 comments:

  1. Ukończony w sama porę na jesienne wieczory😊ładnie wyszedł. Ja swój też kończę. Ale jeszcze trochę bo coś kaptur zaczął mi po głowie chodzić.... Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. No czekam, czekam! A z kapturem rozważaj za i przeciw :-) Trzymam kciuki!
      Miłego, Basiu!

      Delete
  2. Fajowy, super forma, zawsze na propsie ✌️👌👍😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Forma moja ulubiona, niewymagająca zbyt wiele obliczeń i generalnie sprawdza się w każdych warunkach :-D
      Uściski!

      Delete
  3. Elegancko wyszło. Paski, serek i oba rękawy takie same ;) w sam raz na teraz.
    Pozdrawiam cieplutko i sucho bo leje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, jeszcze chwila zanim dojdzie do UK, ale już wysłany :-D
      U nas dziś cieplej! I trochę słońca! Ale część pomidorów zdechła :-(

      Delete
  4. Bardzo mi się podoba. Świetna kolorystyka. Lubię te kolory. Samego dobrego! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest duża szansa, że dojdzie w tym tygodniu i będzie grzać właścicielkę :-D
      I Tobie samego dobrego, Kochana BBM ♥

      Delete