Saturday 17 July 2021

347 - olbrzymie chuścidło

 Dziecko mojej Przyjaciółki Myszy to wyjątkowy młody człowiek. Rodziców ma cudownych, więc viadomo, był klimat! Ale serio, postanowiłem spytać, czy młody człowiek chciałby coś dostać ode mnie, zechciał chustę. Motki zostały wybrane i na drutach 5,5 albo 6 (już nie pamiętam, bo to też w czerwcu było) powstał zestaw z czapką (czapka się nie załapała na foty, bo chciałem już posłać), ale póki na zewnętrzu piekło, to nie będzie fotek, za to jak się ochłodzi mam obiecaną sesję na ludziu ;-)


Wszystko ręcznie farbowane, wykorzystane 5 motków z tego zestawu. 


Się robiło, tu trochę widać te przejścia kolorystyczne - wymyśliłem, że paski i robiłem od najjaśniejszego do najciemniejszego.



A tu na balkonie, gdyż nie a takich powierzchni poza podłogą, żeby rozłożyć, a fotografowanie ze stołu to może nie być najlepszy pomysł, jak się człowiekowi w głowie kręci, więc są balkonowe ;-)

Miłego weekendu! ♥
A ja po kawę i grać w x-com2, bo cóż mi innego zostaje w tej temperaturze...



10 comments:

  1. Masz duży balkon więc jeszcze wiele razy będą zdjęcia na nim robione🤣chusta ładna w sam raz dla chłopaka. Ja kończę drugi rękaw I pozostaje lecieć w dół i skończę mój tęczowy cardigan. U mnie 34 stopnie dzisiaj więc pozdrawiam chłodno 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, niezupełnie mam, wynajmuję ;-)
      Ufff, nie dość, że gorąco, to jeszcze uczuliło mnie coś. A jutro poniedziałek, czyli żadna frajda ;-)
      Ozięble pozdrawiam :-D

      Delete
  2. Widzę, że też lubisz robić prezenty! I to jakie fajne. zestawienie kolorów można by napisać męskie, gdyby nie moja przyjaciółka, która kocha takie odcienie. No i musze powiedzieć, że masz super balkon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To ostatni rzut prezentowy, bo nie wiem, czy wyjadę, czy mnie szlag trafi, bo życie w tym kraju wykańcza, a tak czy siak mnie nie będzie ;-)
      Ej no, kolory i zapachy nie są "płciowe"! Są indywidualnie lubiane przez różne osoby :-)

      Delete
  3. Świetny prezent wydziergałeś. A balkon idealnym miejscem na fotografowanie udziergów jest :) Trzym się... cool ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tak se, ten balkon, bo albo świeci tak, że można jajka smażyć, albo ciemno ;-) tu nie ma półśrodków ;-)
      Staram się! Mordowanie obcych pomaga!

      Delete
  4. Podoba mi się kolorystyka. Czekam na ludzki ✌️😉🥰

    ReplyDelete
  5. Jak mija czas na Avenger? Mam nadzieję, że niedługo pokonasz obcych. Ja nadal wierna Larze Croft, choć już sprzęt za słaby. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! No przyznam się, że darzę wielkim uczuciem mojego snajpera (jeszcze z gauss rifle pognaliśmy na Huntera, żeby zdobyć dla niego zabawki ;-) i oooooo, jaki to był dobry pomysł), bo jak mu dam Threat Assesment i 2 wolne akcje od Moxa oraz Death from Above, to po prostu wymiecie wszystko co się rusza i nie rusza ;-)
      No i oczywiście równie wielkim uczuciem darzę Moxa.
      Kolejny raz przejdę chyba na trudniejszym poziomie, bo teraz mam Avatara na zero i trochę się nudno robi.
      Również pozdrawiam! :-) W Larę nigdy nie grałem, jakoś nie kupiłem, ale X-COM zaskoczył od razu i zassał na wieki! Czekam na 3 część (i na jakiś cud finansowy, bo pewnie wymagania sprzętowe będą jakieś okropnie wyśrubowane...)

      Delete