Wednesday 7 July 2021

346 - niebieskości dla Przyjaciółki

 Mówiłem, że się robi, ale nie można pokazać? No to już część można ;-)





model: Leopold 

Skończyłem jeszcze w maju (sic!), ale dopiero wczoraj była okazja, żeby się spotkać i przekazać :-) 

Taki zestaw z Phildara (te motki niekończące się, zaprawdę) czapa + komin, podwójna nitką.

Jest tak gorąco, że już zaczynam znów mieć kisiel zamiast mózgu, całe szczęście urlopik, a co za tym idzie szansa na pogranie w X-COM2 ;-)
Pełnia szczęścia!

Miłego! Niech tak wściekle nie grzeje jednak, bo ugh!


22 comments:

  1. Bardzo mi podoba ten zestaw, zwłaszcza że to ja go dostałam ☺
    Nie znam się, więc dużo nie napisze o technice wykonania ale jest cudny! Dziękuję 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. A proszbardzo! Polecam się ♥♥♥

      Delete
    2. Fajnie mieć przyjaciela co dzierga takie ciepłe prezenty :) Wymienię trochę ciepła na deszcz, co Ty na to?

      Delete
    3. ja na 7 szczęśliwych numerków na jutrzejsze losowanie euro jackpot ;-)

      Delete
  2. Replies
    1. jeszcze nie dobiło w cieniu, ale wczoraj już było ze 37 w cieniu...
      błe!

      Delete
  3. U mnie codziennie 32, więc nie przyzwyczaiłam. Jestem ciekawa jakie temperatury mnie czekają po powrocie...
    Bardzo, bardzo ładny zestaw! włoczka wygląda na miłą. Super mieć takiego przyjaciela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, ja się nie przyzwyczaiłem jeszcze, jednak lubię chłodek :-/
      koleżanka z Australii ma natomiast przymrozki, nie żebym już tęsknił za zimą, ale miłe +22 poproszę ;-)

      Delete
  4. Fajnie miec przyjaciela który dziergać fajne prezenty ;) Kolejny bardzo udany zestaw (u mnie bardziej stalowy niż niebieski).
    Udanego urlopu, wypoczywaj i unikaj upałów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. upały są nie do uniknięcia, ale żyję w krypcie (pozasłaniane wszystko) i jakoś się daje, na leżąco jest spoczko, ale jak leżę, to zasypiam ;-) i już niczego nie robię w życiu wtedy...
      a propos prezentów :-P napiszę zaraz :-D

      Delete
  5. Zestaw ogromnie mi się podoba! A niebieskości też nie widzę... Odpoczywaj w miłym chłodku! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzisz rusztowania z brudną szmatą? No właśnie tak mi pozasłaniali wszystko na ponad miesiąc, zero światła. Musisz uwierzyć na słowo, że niebieskie, dokładnie jak piórkowy dla Anulki.

      Delete
  6. Widzę rusztowania ;) Mam to samo na balkonie. Mrok totalny, duchota i parówa. Tęsknię do chłodku i sezonu czapkowego <3 Super komplet! :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w tym roku i tak późno zacząłem marzyć o listopadzie, bo już prawie połowa lipca ;-)
      ych... całe szczęście skończyli w maju, pomidory z 2 wysiewu rosną, ale mam 2 miesiące opóźnienia przez dziadów remontowych :-(
      uściski! ♥

      Delete
  7. Fajny zestaw na zimę. Dobrze mieć takie motki w szafie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziś całe szczęście trochę chłodniej. Tylko 3,5 miesiąca i znowu listopad ♥
      Miłego Basiu!

      Delete
    2. Nie jest źle, jak zrobi zimno to będziemy oczekiwać ciepła i odwrotnie. Pozdrawiam

      Delete
    3. to zależy jak długo będzie gorąco ;-) ja już chcę listopada. A przynajmniej września!

      Delete
    4. Kurde, no jaki listopad, sorki ale ja jeszcze chce powakacjowac 🤪

      Delete
    5. W listopadzie najlepsze wakacje są przecież ;-P

      Delete
  8. Ale ekstra to wyglada! Moje klimaty :)
    P.s. Łączę się w bólu, też mi ten upał wypala chęć do życia:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję!
      W tym roku jakoś szczególnie źle znoszę nadmiar Celsjuszy...

      Delete