Monday 1 March 2021

337 - brąz, który był beżem

 Ponieważ stwierdziłem, że już nie kupuję niczego poza skarpetkowymi (o tym w następnym wpisie!) w sklepach normalnych, ale czasem w jakimś lumpie najdę coś, co mnie zainteresuje. No i znalazłem beżowe, ponieważ beżowe generalnie do niczego mi nie pasuje, to ufarbowałem "motylkiem". Wyszło tak trochę rudo bardziej niż brąz, ale okazało się, że kolejny rajd po lumpkach na Targowej zaowocował 2 motkami, z których coś by się dało z tym ufarbowanym zrobić. I od razu powiem, miało iść do ludzi, ale jest takie fajne, że nie pójdzie ;-) 

I o dziwo, nie wyglądam w tym jak kupa :-P



Ten duży to ten farbowany.


Tu w słońcu ;-) 








A tu efekt finalny!

Powiadam Wam, glut w zatokach najwyraźniej ochronił mnie przed covidem i niedługo zakwitną magnolie! :-)

Pięknego marca!
L.


10 comments:

  1. Ładne brązy 😁😉ja zaczęłam w weekend sezon działkowy więc dla mnie sezon wiosenny już trwa😁pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie sezon balkonowy nawet nie wiem czy się w ogóle rozpocznie, bo stwierdziłem, że chyba nie chcę inwestować w wynajęte mieszkanie :-)

      Delete
    2. Lepiej spłacać kredyt za swoje niż niż wynajmować.

      Delete
    3. Niezupełnie, bo teraz od bezdomności dzielą 2, max 3 raty kredytu i cały majątek przejmuje bank - wystarczy, że wypadek, choroba, głupi covid... cokolwiek i sru.
      Poza tym to zależy od tego, czy chce się być uwiązanym do miejsca, czy nie.
      Ja akurat nie lubię uwiązania, nie służy mi.

      Delete
  2. Ja tam lubię brązy i beże, choć wolę te w zimnym odcieniu. Cieszę się, że już marzec, przetrwałam dwa najgorsze miesiące roku, więc teraz powinno mi się już zrobić optymistyczniej nieco.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, styczeń i luty u mnie też łatwe nie były, więc rozumiem ;-*
      Idzie ku lepszemu! Trzymaj się! ♥

      Delete
  3. Brązy spoko, chociaż osobiście wolę beże 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzisz, to ja mam zupełnie odwrotnie, w beżach wyglądam jakby mnie wyciągnęli z prosektorium po dłuższym pobycie ;-)

      Delete
  4. Piękna czapeczka! Brąz jest bardzo twarzowy! Zdrowia- jak zawsze! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i ciepła! Idealna na ten wicher, co to taki zdradliwy przy słońcu :-)
      Uściski! ♥

      Delete