Sunday 7 January 2018

225 - The answer to Life... The universe... And everything

Tak tak! Czekał człowiek na te urodziny, bo jest nerdem okazjonalnym i po prostu MUSIAŁ!
Dla nie-nerdów małe wyjaśnienie. Douglas Adams daaaaaawno temu (bo w 1979, czyli trochę później niż moje pierwsze spotkanie ze światem zewnętrznym) napisał książkę "Autostopem przez galaktykę" ("The Hitch Hiker Guide to the Galaxy"), w której to superkomputer Deep Thought, po 7,5 milionach lat namysłu, ma podać odpowiedź na pytanie o życie, wszechświat i wszystko. Odpowiedź to




Spotkanie z Przyjaciółmi było cudowne, prezentów masa i w ogóle! Dziękuję Wam Kochani! Jesteście CUDOWNI! ♥





Ale ale! Mój prezent dla mnie w tym roku był zakupiony w dwóch turach. Pierwszy chyba jeszcze w październiku/listopadzie u Tysi z Yarn&Art  i to jest to ZIELONE ♥

A drugi dość spontaniczny, ale konieczny do ukończenia projektu .

Prosz!


42! HA! :-D 




8 comments:

  1. Wszystkiego co najlepsze na kolejne 42- na razie! Zdrówka, radości, satysfakcjonującego życia bez większych zawirowań.SZCZĘŚCIA! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęścia zawsze przyjmę caaaaaaaały worek! ♥ Dziękuję!

      Delete
  2. Wszystkiego Najlepszego Lenny. Dużo zdrówka i włóczek i zadowolenia ze wspólnych chwil z psiną. U mnie w tym roku miną dwa krzesełka w cyfrach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyż piknie! :-D Oby było wygodnie na tych krzesełkach! I przytulnie! I zawsze w doborowy towarzystwie :-)
      ♥ Uściski!

      Delete
  3. Spóźnione, ale z głębi serca płynące życzenia - zdrowia, zdrowia, zdrowia i niegasnącego zadowolenia z otaczającego Cię świata. I z siebie. Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAAA! Renulcu Kochana! ♥ Dziękuję! :-*
      Będzie dobrze, a jak nie będzie, to zrobimy tak, żeby było :-)

      Delete
  4. Ojojoj, przegapiło mi się, bo trochę zamknięta jestem w ostatnim czasie, ale choć spóźniona to jestem i życzę wszystkiego najlepszego. Zdrowia, żeby lepiej dopisywało, Tobie i Pieskowi, pomyślności w każdym planowaniu i działaniu, pomysłów i energii, by nigdy nie brakowało!
    Ściskam i całusy posyłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrowia to już nie będzie, niech chociaż będzie kasa na leczenie ;-)

      Delete