Sunday 7 January 2024

400 !

 Wszystkiego wspaniałego w 2024! A tak naprawdę, to życzę Wam wszystkiego dobrego w KAŻDYM roku :-)


A co u mnie? Ano wykonałem plan i dożyłem do kolejnych urodzin. Było w ubiegłym roku dużo zmian i zawirowań, ale nic, z czym sobie nie poradziłem (z wydatną pomocą moich Przyjaciół, którym bardzo dziękuję, bo są WSPANIALI!).


Pozbyłem się z życia kolejnych osób, które były dla mnie bardzo niefajne i zachowywały się wobec mnie jak złamasy, więc to też bardzo dobre.

Przeczytałem masę fajnych książek, a ponieważ wyszła już 7 część serii Richarda Schwartza o Askirze, to teraz będzie o tej serii słów kilka.


Jak wiecie gram w gry. Takie, co to kilka osób siada przy stole, rzucają kości i tworzy się opowieść. 

No i "Pierwszy Róg" to trochę taki opis kampanii RPG, przynajmniej dla mnie tak wygląda (najsłabszy z serii), ale na tyle ciekawy, że sięgnąłem po kolejne 5 ;-)

Richard Schwartz, seria Tajemnica Askiru

Póki co najlepszy był, moim zdaniem, tom 6 - "Sowa z Askiru" i jak ktoś chce miłą lekturę na zimowe wieczory, to można czytać oddzielnie, ale intryga w całej serii jest świetna, a świat inspirujący, więc polecam całość.
"Rada Koronna" jeszcze przede mną, ale przeczytam na pewno, bo chętnie wrócę do tego świata. 

W następnym poście będzie o innej serii, która mnie porwała i towarzyszy mi w podróżach do i z pracy.

:-D
Uściski!
L.


4 comments:

  1. Wszystkiego co naj, co potrzeba - z okazji Nowego Roku i urodzin ;) <3

    ReplyDelete
  2. uff, stracilam pol dnia na reset komorki, bo w zaden sposob, nie moglam nigdzie zostawic komentarza, mimo, ze bylam zalogowana Google odsylalo mnie do Sign In wywolujac we mnie zaburzenie nerwowe. Dobrze, ze wpadlam na pomysl uzycia kompa.
    Wszystkiego najlepszego, ciekawych lektur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, komentarze z telefonów się nie wyświetlają w ogóle :-/ czasem mam powiadomienie, że ktoś coś napisał, ale na blogu nie ma...
      Najlepszego!

      Delete