Monday 15 January 2024

401 - czerwony merynos - odsłona pierwsza

 Miał człowiek nie kupować, ale to takie cudne było, że się nie powstrzymał ;-)

No i oto pierwszy udzierg z czerwonego merynosa, czapa taka. Czapa została sprezentowana i już grzeje Pawła (ponoć sprawdza się dobrze, co mnie niezmiernie cieszy!), poza tym ma też inną właściwość, ciężko się zgubić w tłumie ;-)




Foty dzięki uprzejmości Pawła, który zezwolił na publikację wizerunku.

Się coś tam robi, ale nie ma czym (ani kiedy) fotografować. 

Najlepszego!

L.

4 comments:

  1. Czapa świetna i Pawłowi bardzo pasuje. Lubię takie proste projekty. Sama mam podobny fason, tylko nie w czerwieni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to mówią: ładnemu we wszystkim ładnie ;-)
      Ja np. mierzyłem beret ostatnio i zdecydowanie nie jestem ładny :-D
      Czerwone dobre! Czerwone najlepsze z turkusem (o tym będzie jak uruchomię jakiś fotopstryk).
      Uściski!

      Delete
  2. Czerwień bardzo lubię :) A taki merynos to na zakupowe pokuszenie może spokojnie wodzić ;) Najlepszego w 2024!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, cudny jest. Mam kolegę z aparatem, kiedyś mam nadzieję uda nam się zrobić zdjęcia tego, co udało mi się zrobić, a nie zostało pokazane.
      Najlepszego! :-)

      Delete