Saturday 22 June 2019

278 - czapko-komin w kratkę

Moje wyroby są zdominowane przez paski, ale przecież kratkę też lubię!

Z fuksjowo-turkusowego swetra został mi niecały motek turkusowego akrylu, a w zapasach jeszcze trochę czarnego. I tak powstała czapka, którą z powodzeniem można przerobić na komin (lub odwrotnie - komin na czapkę). 

Rozwiązanie banalnie proste - dziurki na jednym brzegu i sznurek do wiązania.

Projekt całkowicie autorski, wymyślony po drugiej parze skarpet z już zaczętą trzecią (człowiek czasem potrzebuje odmiany...)







Model: Leopold

Sznurek wykończony drewnianymi koralikami. Ogólnie bardzo fajna akrylowa czapa, jeśli komuś się spodoba, to już uprana i do kupienia ☺

Miłego wszystkiego

(Bardzo tęsknię za Misiulem i nie umiem sobie miejsca znaleźć...)

12 comments:

  1. Fajny wzór podoba mi się szkoda, że nie mam cierpliwości do wzorów wrabianych. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. "wzór wrabiany" to jednak za dużo powiedziane, ot 2 nitki, robi się bardzo szybko, spróbuj Basiu ☺
      uściski! ♥

      Delete
  2. Fajny patent na dwa w jednym, podoba mi się nie tylko że względu na "moje kolory".
    Ściskam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patent fajny, bo dla leniwych, którym się nie chce liczyć oczek, żeby ładnie zakończyć czapkę na górze ☺
      A ja leniwy bywam czasem strasznie. Szczególnie, kiedy niemiłosiernie grzeje.
      uściski! ♥

      Delete
  3. Wyjątkowo twarzowa czapeczka. Bardzo mi się podoba. Dobrego i spokojnego nowego tygodnia. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Tobie samego dobrego ♥
      Dziękuję! ☺

      Delete
  4. No nie! Naprodukowałam się i mnie wyrzucił. To napiszę, że jestem pełna powiwu dla twojego pomysłu na wykonanie czapy, na pomysł na wzór. Za "Misiosławem" i ja tęsknię, jakoś empatyczna jestem. Trzymaj się jakoś.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to zbój!
      A historia uczy, że najlepsze pomysły się biorą z lenistwa i niechęci do ciężkiej pracy (w tym wypadku do liczenia oczek ☺).
      Dziękuję Ci Kochana♥ Jutro miną trzy tygodnie, a ja wciąż w rozsypce...

      Delete
  5. Świetny pomysł na dwa w jednym:-) I super wykonanie, podoba mi się ten kratkowy wzór:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozważałem prucie i zrobienie poziomych pasków o większej szerokości, ale tylko chwilę i bez przekonania. Ogólny efekt bardzo mnie cieszy ☺
      Dziękuję ♥ miłego tygodnia! uściski! ♥

      Delete