Sunday 19 May 2019

274 - uprawy balkonowe

6 metrów balkonu zobowiązuje, więc zakupiłem nasiona różne i czekam co (i czy w ogóle) wyrośnie. Na razie mam łan kopru ;-)



Trochę pietruszki też:


Aksamitki:


Niemrawy rdest w wiadrze, gdyż nie ma czegoś takiego jak doniczka wysoka na 40 cm...


Załapał się też szczypiorek odziedziczony, przesadzony i dosypany ;-)

No i oczywiście maciejka. Trochę przyklapnięta po ostatnich ulewach, ale się podniesie i będzie pachnieć, że OCH!



W skrzynce goździkowej (mój kumpel z Belgii miał urodziny 1 kwietnia i stwierdziłem, że kupię mu kwiatka, to nic, że nie dostarczę, zasadzę, będzie wiedzieć, że to jego!) się rozpleniło niewiemco, ale bardzo ładne, więc nie wyrywam ;-)



Wyrwałem za to zagon komosy, Hubek wytknął, że mam same chwasty i koper, pfffffffff! FOCH!


Robi się dużo, ale same wielkie teraz. Mniejsze będę pokazywać sukcesywnie jak zejdą z drutów.

Dzień Dziecka był wcześniej, mam kości!


Będę grać w grę ;-)

Miłego tygodnia ♥

L.

8 comments:

  1. Nie mam tak dużego balkonu na uprawy dlatego szaleję w ogrodzie. Jednak to frajda jeść swoje wyhodowane, wychuchane rośliny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ogród bym zapuścił, za duża powierzchnia, uprawa balkonowa idealna na moje możliwości :-D
      Mój dziadek był rolnikiem z powołania, wszystko mu rosło jak mi ten koper :-)

      Delete
  2. Raz spróbowałam balkonowych upraw, niby wszystko się udało, nawet poziomki miałam, ale praca przy tym była dla mnie męczarnią, to jednak nie dla mnie zajęcie:-)
    Smacznego:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zero pracy, w sumie. Posiać, podlewać, czekać i bam - samo się robi :-D
      *uściski*

      Delete
  3. O! Jak zielono! I smacznie, i zdrowo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A będzie jeszcze pięknie, jak zakwitnie to, co powinno zakwitnąć ☺
      Rdest już mniej niemrawy, zaczyna zaczepiać się o siatkę, więc jest nadzieja, że to wiadro spełni swoje zadanie.
      *uściski*

      Delete
  4. wysadź sobie komarzycę. Bardzo szybko rośnie, moment i będziesz miała piękny gęsty zwisajaący dywanik. I podobno odstrasza komary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nie mam miejsca ☺ ale dzięki za info! ♥

      Delete