Monday 11 April 2022

372 - PZP i info o udziergu

 Czyli o życiu


najpierw coś, co mi zapodała bardzo dawno temu Koleżanka Yanka


A teraz info - skończyłem czarnego smoka! Omammamia! Jaki to był dziki szalony projekt!

Nie pokażę, bo jeszcze muszę uprać, zblokować i zgłuszyć kogoś, żeby zapozował, a na razie nie mam czasu nic a nic. Nawet na wyjście z aparatem, żeby zrobić jakieś optymistyczne zdjęcia kwitnącego wszystkiego.

Popadało. Zazieleni się. Brzoza kwitnie kwieciem zeszłorocznym (pod koniec września albo na początku października zaczęła), więc alergia daje popalić. No co zrobić... :-/ 


Miejcie się jak najlepiej!
 L.


12 comments:

  1. No, to ja czekam na wejście tego smoka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, ja w sumie też :-D Najpierw nie było pewności, czy w ogóle wyjdzie tak, jak zaplanowałem, teraz mu się zwija brzeg i muszę zblokować i zobaczyć co i jak po tym blokowaniu będzie, ale ogólnie misie podobuje ;-)
      Niech ta brzoza przestanie, bo jestem zombie...

      Delete
  2. To czekamy na smoka. To będzie projekt życia? 😉Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tam zaraz życia ;-) Nakombinowane, ale nawet pół rzędu skróconego nie było i wyszło tak jak sobie wymyśliłem :-D
      Uściski, Basiu!

      Delete
  3. To szukaj jakiejś królowej i wbijaj z dragonem :)
    Piękna muza! Przygarniam z pozdrowieniami dla koleżanki Yanki. I Ciebie również. Niech się słoneczni i zieleni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw uprać i zblokować, a to znowu nie dziś, bo dziś chcę pokazać zwłoki moje zzombiałe paru osobom na spotkaniu dziewiarskim, gdyż - o cudzie - nie pracuję w drugiej robocie :-D
      Uściski, Magiczna :-* :-)

      Delete
    2. A muzy słuchałam w drodze do Mordoru i z powrotem czyli jakieś dwie godziny i nadal nie mam dość :)

      Delete
    3. No to cieszam bardzo! :-D Koleżanka Yanka miała bardzo dobre utwory na wiele okazji, a ten jakoś mi zapadł w pamięć szczególnie.
      Pochwaliłem się szmokiem dziewczynom, mam 2 tropy na zwijanie się brzegu, zamierzam najpierw jednak uprać i zblokować, co może się wydarzyć w tym tygodniu, gdyż mam 2 dni wolne cięgiem, a najpierw musi się wydarzyć sprzątanie, na które czas będę mieć może w piątek ;-)
      A poza tym pruję Tres Amigos i zamierzam wykorzystać kawałek górny do zrobienia drugiego smoka, trochę inaczej tym razem :-D
      Żeby doba była dłuższa!

      Delete
  4. Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  5. Budujesz napięcie z tym smokiem, dawaj go w końcu :D Muzyczka bardzo przyjemna :) Wytrwałości w pyleniu brzozy życzę, lekko teraz nie masz, u mnie za domem taka jedna rośnie i pięknie kwitnie, ja na szczęście (odpukać) alergii żadnej nie mam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uprany, już się blokuje! :-D
      Brzoza, ciśnienie, robota, generalnie błech i fujś ;-) jakoś przetrwam (albo nie).
      Postaram się zrobić jakieś foty wkrótce :-)

      Delete