Monday 4 April 2022

371 PzP + PzM

 Już od dłuższego czasu Wam obiecuję Sylviana, więc w końcu jest!


PzP

Wanderlust - oto taka piosenka ;-)


A to PzM - czyli FENOMENALNA kooperacja Davida Sylviana z Holgerem Czukayem, osobiście UWIELBIAM i miałem na ciągłym odtwarzaniu przez długie lata:


Wciąż uwielbiam, dlatego się podzielę :-)

Miłego, Kochani! 

No i oczywiście 20 cm śniegu, który napadał w piątek i sobotę przyniosło mi kilka wspomnień, między innymi to sprzed 9 lat, kiedy u Mari lepiłem (dokładnie 2 kwietnia) zajączka ze śniegu, bo akurat była wielkanoc oraz pan Kurier (Sebastian!) jako główny temat ploteczek i zaśmiewania do łez :-D




6 comments:

  1. Śnieg dość szybko zginął. Teraz wiatry... Niecierpliwie czekam na prawdziwą, ciepłą wiosnę. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest szansa, że może na majówkę? Zobaczymy ;-) ja i tak pewnie w pracy, bo ktoś musi... :-/

      Delete
  2. Jakże miło przy Sylvianie się pracuje! Dzięki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A bardzo się cieszę, że Sylvian tak dobrze zadzaiałał :-)
      Uściski!

      Delete
  3. Pierwszy utwór bardzo przyjemny, drugi przesłucham sobie wieczorem bo teraz muszę z psicą na spacer iść, ale zapowiada się ładnie. Co do lepienia zajączka ze śniegu, to na facebooku mam bardzo klimatyczne zdjęcie sprzed dziewięciu lat: ośnieżony ogród i dom z świątecznymi lampkami na balkonie i drzewku przy drzwiach... zrobione w Wielkanoc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieski najważniejsze! :-)
      O tak, śnieg w kwietniu potrafi iść w ilość, chociaż ja osobiście wolę w styczniu ;-)
      Miłego Panu, Panie Goozikowy! :-)

      Delete