Saturday 22 May 2021

343 - piórko

 Otoż... w zeszłym roku zakupiłem kilka motków Phildara Light w amiqs.pl, stacjonarnie. Głównie szaro-niebieskie. I tak leżały i leżały, aż wpadłem na genialny pomysł, żeby przerobić.





Anulka robi cudne rzeczy na szydełku i drutach, ale swetra nie miała żadnego (choć pochwaliła się dziś, że owszem, zaczęła robić pierwszy sweter ;-)

Całość powstała na drutach 6 mm, plisa i ściągacze na 5mm.

A tak wygląda na modelce.




Do kompletu komin, podwójny - jedna część ze wzorem, druga gładka, żeby sobie można było nosić zależnie od nastroju.

Od razu powiem, że tylko uprałem i powiesiłem w łazience nad wanną, nie blokowałem, gdyż k*&@&#* remont, więc nie ma warunków do niczego, ani do pracy (młoty pneumatyczne, wiertarki, piły do metalu i płytek po 8-10h dziennie od miesiąca, oraz rosyjskie disco na cały regulator), ani do życia (bo od tego hałasu i ciągłych robót przestałem sypiać normalnie i cały mój urlop szlag trafił, bo teraz potrzebuję kolejnego, w ciszy i na bezludziu).

Ogólnie jestem zadowolony, a Anulka wygląda fantastycznie!


16 comments:

  1. Włóczka bardzo ładna! Moja kolorystyka...
    Sweterek i komin też w porządku. Najważniejsze, że obydwoje jesteście zadowoleni, bo satysfakcja z wykonanej pracy to jest to! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweter cudowny - leciutki, mięciutki, daje się zwinąć w kwadrat 10x10cm
      "W porządku" mnie uraziło :-P

      Delete
    2. Przepraszam. To miała być pochwała. Nie sądziłam, że odbierzesz jako rezerwę... ;(

      Delete
    3. Oj, nie bierz tego do siebie!
      Śmieję się przecież ♥ ♥ ♥

      Delete
    4. O.K. A już się zaniepokoiłam...

      Delete
    5. A zupełnie niepotrzebnie ;-*
      *uściski!*

      Delete
  2. A remont zbliża się do końca? Ładny komplet akurat na wiosnę naszą chłodną się przyda. Nie znam tej włóczki. Ciekawa jest z wyglądu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie widać, a ponieważ słońca prawie nie ma, to pomidorki zdechły zaraz po wykiełkowaniu... na oknach folia, potem rusztowanie, na rusztowaniu brudna szmata... Na balkon wyjść się nie da, pracować się nie da, bo hałas - zaczynają 7:30, kończą 19:30... w soboty od 8:00, więc żyć i odpocząć też się nie da. Mam dość, serio...
      A Phildara kupiłem niechcący odbierając zamówione druty w amiqsie. Mieli jakąś dziką promkę, po 5 zeta za motek, to złapałem i sporo dobra z tego się udziało i jeszcze udzieje. Dla uczulonych na wełnę się bardzo sprawdza, bo wełny tam tylko 18% :-)
      Pozdrawiam Basiu! Miłego weekendu!

      Delete
  3. Fajoski bardzo! Me gusta ✌️🖤

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękować, dziękować! ja najbardziej dumny jestem, że mi się udało zrobić idealnie na Anulkę, bo ona jest bardzo szczupła, a robiłem tylko z wymiarów i 1 raz w życiu piórkowy kardigan ♥

      Delete
  4. Cardigan idealnie pasuje do modelki! I kolorystycznie i fasonem. Bardzo lubię takie lekkości, a jęli jeszcze kosztowały tylko 6 zeta, to moje ubóstwienie wzrosło wprost niewyobrażalnie!
    Nie lubię remontów , a najbardziej u sąsiadów:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę więcej, bo nabrałem na zapas ;-) ale w takim rozmiarze (XS), to faktycznie dużo nie idzie czegokolwiek. Ale mnie najbardziej cieszy, że to można złożyć w kostkę 10x10 cm i wrzucić do torby/plecaka, więc praktyczna strona też istotna.
      U mnie to nie sąsiedzi, u mnie to cała elewacja bloku, już ponad miesiąc mi życie zatruwają...
      Pomidorki mi zdechły, bo nie ma światła - na oknie folia, za oknem rusztowanie z brudną burą szmatą, a ja tracę wzrok, bo albo słuchawki nauszne, albo okulary... ych...

      Delete
  5. Milusi komplecik! Remonty to zło. Jeszcze własne, to człek wie czemu cierpi i jak potem mu przestrzeń życiowa wypięknieje, to szybko ból remontu idzie w niepamięć. A kiedy planowany koniec tego armagedonu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie... a nie zatajone przez babę, od której wynajmujesz mieszkanie, a baba wie, że pracujesz w wydawnictwie i jest środek pandemii, więc se nie pojedziesz do biura...
      Nie wiadomo, ale mam nadzieję, że po prostu skończą ten pion, w którym mam nieszczęście przebywać, a ja zacznę funkcjonować normalnie, bo teraz np. prawie w ogóle nie sypiam...

      Delete
  6. Fajny sweterek widać że delikatny - idealnie dopasowany jest uroczy :)
    haha ja po wczasach na wyjeździe, to teraz sobie w domu odpoczywam dobrze mam cisza spokój a wkoło las ;)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki wielkie!
      Odpoczywaj, odpoczywaj! Zapomnieliśmy o tym, że odpoczynek to bardzo ważna część życia. A robinie NIC to bardzo ważna umiejętność :-)
      Uściski!

      Delete