Thursday 26 September 2019

285 - taki prezent

Mam ja Sąsiadkę - uroczą starszą panią, która zmaga się z rakiem. I może nie jestem z nią bliżej niż na "dzień dobry" i kilka słów o pogodzie, ale wiem, że jest jej ciężko. No i pomyślałem, że coś dla niej zrobię. Zrobiłem już w maju, ale przy +38 Celsjuszach w cieniu nie wręcza się zimowych akcesoriów ;-)




Taka czapa z szalikiem, szalik wykończony drewnianymi koralikami. Wszystko francuzem, bo to taki przyjemny szalikowy ścieg ;-) można na autopilocie, a ja nienawidzę robić szalików.

Jak tylko się podkuruję, to zaniosę. Mam nadzieję, że ten mały prezent da trochę radości ☺

Miłego weekendu!
L.

P.S. Mam rozgrzebane 4 projekty i 3 w zamyśle. RATUNKU! UFO-ki atakują!

14 comments:

  1. Piękny gest! Starszej Pani zapewne sprawi wielką radość!
    Z UFO-kami nie pomogę, bo mnie też atakują i ... przegrywam:(
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A już było tak dobrze, tylko 2 rzeczy na drutach i nagle nastąpiło rozmnożenie przez niewiemco ;-)
      Nic gorszego od ataku UFO-ków, no może rękawy do swetra...
      Dzięki wielkie ♥
      Uściski wirtualne, gdyż realnych bym się nie ośmielił (jestem wciąż bombą biologiczną rozsiewającą zarazę :-()

      Delete
  2. Bardzo ładny prezent :)
    A przed UFO-kami całkiem długo się broniłeś. Niektóre moje już same nie pamiętają czym miały być.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No bo jak ma się 2 swetry, to człowiek by się oderwał czymś mniejszym, a to "mniejsze" okazało się kolejną parą skarpet (sic!) i żakardem (sic!), także teges... wszystko się rozwleka i nie wiadomo w co druty włożyć... Bu!

      Delete
  3. Na pewno sprawisz Sąsiadce wyjątkową niespodziankę:-) Bardzo miły gest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oby! Bo najbardziej cieszy radość osoby obdarowanej ☺

      Delete
  4. Jak dobrze mieć sąsiada... Takie gesty czynią życie piękniejsze. Sąsiadka na pewno doceni taki prezent.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że jej się spodoba. Jest w sumie zupełnie "nie w moim stylu", bo mało krzykliwy i nie w paski :-P

      Delete
  5. Im więcej ufoków tym lepiej bo szał tworzenia to świetna adrenalina. A komplet przyda się już niedługo. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, no ja nie wiem, nie wiem ;-) ja mam i tak za dużo stresu w życiu i jeszcze sobie dokładam ☺
      Pani w aptece zaleciła krople walerianowe i teraz śmierdzi w całym mieszkaniu ;-), ale dzielnie będę żłopać, może mnie trochę "wyluzuje".
      Serdeczności!

      Delete
  6. Piękny prezent! Tym piękniejszy, że nieoczekiwany.
    Zdrowia życzę! :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Dziękuję!
      I -EŚ ☺ poproszę. Tak, jestem tym "Strasznym LGBT" ☺

      Delete