Sunday 17 December 2017

222 - Się dzieje!

Żeby nie było, że się nic nie robi ;-) Się robi, ale nie bardzo można pokazać, bo wiadomo... prezenty.

Się też dzieje na innych frontach, bo się zepsuło kolano (a właściwie oba) i mam "jedną nóżkę bardziej" ;-) i teraz mnie czeka rajd po specjalistach wszelkiej maści (na wizytę u ortopedy wciąż czekam :-P )


Ale ale! Zima idzie, potrzeba zamotu dla mnie wielka powstała (wszystko, co człowiek miał, to rozdał, albo robił prezentowe) i trzeba było rozgrzebać pudło z włóczkami. A tam niespodzianka: 2,5 motka merynosa zakupionego 2 lata temu u nieocenionej Pani Krysi z Chorzowa ♥ (jak ktoś ma blisko, to polecam szczerze i serdecznie pasmanterię na Floriańskiej).


I się dzieje - za chwilę zacznę przerabiać ostatni motek i w końcu będzie mi ciepło w podgardle ;-)

Miłego samego ♥

14 comments:

  1. U mnie się dzieje, tylko chęci mi brak na pokazanie. Za to Twój kolor jest bosski. Ciekawa jestem jak wyjdzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chęci są, światła nie ma... dziś było przez godzinę, także teges... :-/

      Delete
  2. Podobają mi się włóczki 100 kolorów jednocześnie. Najlepsze! :)
    Powodzenia w rajdach. Uszczerbki w kolanach to parszywa rzecz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tej tylko trzy: niebieski, szary i rudybrąz ;-)
      W kolanach akurat jakiś nadmiarek kostny występuje, uszczerbków nie ma :-/

      Delete
  3. Włóczka śliczna. Robótka- co prawda ukryta- wygląda bardzo atrakcyjnie- prosty a ciekawy ścieg. Będzie nie tylko ciepło ale i twarzowo.
    Mam nadzieję, że na wizytę u ortopedy nie będziesz już czekać zbyt długo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokażę jak skończę, na razie jeszcze 1/2 motka do przerobienia i zero światła, heh...

      Delete
  4. Sezon prezentowy, wiadomo:-)
    Fajna włóczka:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie celebruję urodzin postaci mitycznych/historycznych. Celebruję urodziny moich przyjaciół (jakoś dziwnie 3/4 z nich to jesienno-zimowe osobniki... )

      Delete
    2. Ja też nie, ale korzystam z okazji do rozdawania prezentów;-)

      Delete
    3. Preferuję Nowy Rok :-D zmiana kalendarza dobrze mi robi ;-)

      Delete
  5. Świetna ta włóczka! Takie pomieszanie kolorów... piękne i stylowe :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak! Szkoda, że już niedostępna :-(

      Delete
  6. Bardzo fajny zamotek się zapowiada, taki do wszystkiego pasujący w tych kolorach idealny na te szare zimne pogody.
    Zdrówka w kolanach i nie tylko życzę ;) i dużo cierpliwości do publicznej służby zdrowia którą ostatnio też niestety nazbyt często odwiedzam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A taka zwykła chustka, ale ciepła, a to najważniejsze, bawełniana szmatka już jednak nie wystarcza.
      A wiesz, rehabilitacja na 2 stycznia, więc super szybko! Otworzyli nowy punkt i szybciorem rejestrują, za to na USG będę czekać do czerwca zapewne :-/ (muszę oba kolana zbadać, więc poczekam, bo jakoś mi się nie pali płacić 120 za jedno :-P).
      Nawzajemnie, najlepszego i najszybszego NFZ-owego :-D

      Delete