Thursday 5 September 2024

408 - Czekoladowy brąz z turkusem

Otóż to nie tak, że nic nie robię. Robię, a potem leży, bo nie mam kiedy, albo jak sfocić. No ale dziś była szybka sesja, więc kilka udziergów wpadnie w kolejnych postach (chyba że naczytam się czegoś fajnego, to wtedy przerywnik będzie).



Fota w plenerze, więc bez Leopolda, Leopold na razie w odstawce, gdyż maluję ścianę i generalnie mam na chacie wielki nieporządek, a zanim stanie się porządek, to jeszcze chwila, albo i kilka chwil... Ta ściana wielkim wyzwaniem jest.

Czapa dwukolorowa, wzór z głowy, jak większość, brąz to prezent od Anullki, mam go jeszcze tyle, że na kamizelkę chyba wystarczy. Turkusik zaś to etrofil. Bardzo polecam, bo zacna wełna to jest i w cenie przyzwoitej. Robi się bardzo miło, trochę gryzie, ale pfff!


Do kupienia, jakby ktoś miał życzenie sobie, albo komuś, zrobić prezent :-)

Miłego!

L.

6 comments:

  1. Świetnie się prezentuje 👍👌😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękować, sobie zrobiłem z czerwonym, identyczną i naszam namiętnie. Tęsknię za pogodą na czapki :-P
      Ale oczywiście zapomniałem zabrać z domu, więc czerwona się nie załapała na sesję :-/

      Delete
  2. Genialna czapa, bardzo fajny wzór, no i jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję :-) Można zanabyć drogą kupna ;-)

      Delete
  3. Dobrze dobrane kolory, ładnie wygląda,😁

    ReplyDelete