Friday 2 August 2013

Wyróżnioną będąc...

...za co dziękuję pięknie Rincewind :-)
jestem zobowiązana umieścić ten oto znaczek:


i ujawnić 7 faktów dotyczących mojej nieskromnej osoby.
1. Jestem wstrętnym nałogiem, palę jak smok i żłopię kawę litrami.
2. Trekkie Test ujawnił, że mam rangę Commander.
3. Powinnam randkować z Q (dla niewtajemniczonych to taki wszechmocny byt w Universum ST, coś w tym jest ;-))
4. Mam astygmatyzm i migreny, oraz jedną nóżkę bardziej ;-)
5. Lubię czekoladę, sernik, ogórki małosolne i wysokich przystojnych :-)
6. Mam szczęście znać wspaniałe kobiety!
7. Skrycie podkochuję się w tym panu (a właściwie w jego głosie ;-)) i nawet gdyby się wilkołaczył, też bym się w nim podkochiwała, bo ma takie cudne szkockie "r":


Teraz pozostaje mi nominować 15 osób (heh... proszę nie traktować tego jak obowiązku, a jako miłą zabawę!):
1. Hexxa
2. Renya
4. Elka
5. Kasia
6. Ania
8. Magda
9. Gooocha
11. Anka J.
12. Sernik
14. SeeYouAt5
oraz 
15. Panzerna

ufff... powoli będę informować :-) na razie informuję, iż...
zbliżamy się do 100 postu :-P bądźcie czujni!


26 comments:

  1. CMOK CMOK

    Dziękować :)
    Kiedyś robiłam tego TAGa, dawno to było :) ale, że on od Ciebie to nie odmówię! :)

    No nie mów! Ja też paliłam jak SMOK, ale jak na razie mnie nie ciągnie. Trzymam się dzielnie już prawie 3 lata. Co prawda był mały dymek w czerwcu, ale jakoś nie do końca mi się spodobał.

    5 i 6, przybij piątkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D
      ja już rzuciłam rzucanie, nie ma sensu się tak strasznie męczyć, heh.
      no miło mję bardzo! :-D cium!

      Delete
    2. Mnie zmotywował aspekt finansowy, bo bez sensu było za przeproszeniem :P przepalanie kasy, kiedy mogę wydać ją na nowe perfumy, czy pielęgnację. No i z czasem tak ustalone priorytety mnie zmotywowały. Udało się :) i powiem więcej, mam nadzieję, że nigdy więcej nie wrócę do tego nałogu.

      Delete
    3. mnie nic nie motywuje, ja jestem absolutny junkie... nie ma szans, próbowałam już milion razy i efekt jak widać, zatem rzuciłam rzucanie, bo naprawdę nie ma sensu się tak męczyć...

      Delete
  2. Jestem na trzecim miejscu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh, a miałam zaznaczyć, że kolejność przypadkowa bo Was wszystkie bardzo lubię, cenię i w ogóle :-P
      czekam na te mroczne 7 tajemnic z życia December teraz, hyhyhy :-D

      Delete
    2. Ee... nie zdradzam swoich tajemnic ;)

      Delete
    3. to bardzo niedobrze, bo już szłąm po popcorn :-P

      Delete
    4. czuję przeogromne rozczarowanie :-P

      Delete
  3. Dzięki:)
    Migreny? Witaj w klubie. Straszna rzecz. Ja nawet swoją lekarkę rodzinną wybierałam kierując się tą przypadłością - ona też cierpi na migreny, a jaki inny lekarz zrozumie i z równą żarliwością będzie się starał leczyć migrenowca, jeśli nie inny migrenowiec? Ona wszystkie leki, które na sobie przetestuje, przepisuje potem mnie. Na razie trzymamy się Cinie - genialnie przerywa każdy atak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tak... tylko migrenowiec zrozumie innego migrenowca, heh...

      Delete
  4. Bardzo Ci dziękuję za nominację:) Teraz będę musiała ujawnić moje mroczne sekrety, ha, ha!

    ReplyDelete
  5. Fajnie, że odpowiedziałaś :) Jakoś tak przeczuwałam, że Twoje odpowiedzi będą inne niż inne :D Nie wiedziałam, że jesteś Trekkie :) Zrobiłam test i też wyszedł mi Commander, ale chyba trochę oszukałam, bo gdy była mowa o konwentach wliczyłam ogólne fandomowe (SF&F) a nie tylko ST.

    Az mam teraz ochotę sobie obejrzeć parę epizodów... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D witam siostrę Trekkie!
      ja mam dziką ochotę mieć wszycho(poza OS, bo tam Kirk to taki *#$%&! ;-P)na dvd... ech :-)

      Delete
  6. Jestem zaszczycona kolejnym wyróżnieniem. Dostałam ich już całkiem sporo, w tym podobne do tych. Przepraszam, że nie "puszcze dalej", bo już tyle razy puszczałam, że większość znajomych obdzieliłam już wyróżnieniami, a inni po prostu zastrzegają, że takowych nie przyjmują. Tak więc - jeszcze raz dziękuje, a co pisałam o sobie, możesz przeczytać tutaj : http://magorzaciarnia.blogspot.com/2011/07/dwa-wyroznienia.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. a spokojnie :-) przecież to tylko zabawa, tak?

      Delete
  7. Bardzo dzięuje za wyróżnienie. To takie szalenie miłe i motywujące. Jednak ja jestem jakaś taka zacięta w tej materii i nie pociągnę nomonacji dalej.
    A 7 rzeczy o mnie mogę Ci napisać ja chcesz ;)
    1. Nie palę od 3 lat
    2. Nie mam prawa jazdy i wcale z tego powodu nie cierpię
    3. Marzę o tym aby rozkręcić swój mały biznesik
    4. Lubię tapetować razem z moim Małżem
    5. Nie lubię oglądać komedii romantycznych
    6. Ze wszystkich alkoholi świata najbardziej lubię piwko
    7. Nienawidzę aerobiku - czuję się jak wariat tak podskakująć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło :-) rozumiem, i dziękuję za komentarz i zaufanie!
      aerobiku też nie cierpię!

      Delete
  8. Cześć!!
    Spóźniona ale jestem i dziękuję pięknie za tak przemiłe wyróżnienie!
    U mnie popcornu też nie będzie ;-P

    Pozdrawiam serdecznie i przy okazji gratuluję zbliżającej się setki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bardzo mi miło :-) i dziękuję pięknie (dyg dyg)!
      a popcornu szkoda, bo lubię ;-P no, ale coś chociaż? czy tak zupełnie nic nic? ;-)

      Delete
  9. Lena, serdeczne dzięki za wyróżnienie! :-)

    ReplyDelete