Friday 27 September 2024

410 - emotional support

Jak to w życiu bywa, jak masz za dużo zmartwień, to owo życie z przyjemnością kopnie cię w siedzenie i dołoży np. covid. Cały tydzień człowiek spędził w łóżku, najpierw nie mogąc spać (łeb bolał wściekle), potem śpiąc prawie dwie doby. Kiedy się nie spało, trzeba było odwracać uwagę  od bólu głowy, a że nie mam siły robić niczego, co wymaga skupienia i precyzji, to powstały zwierzaki. 

Pamiętacie może ten hype na Emotional Support Chicken? Bardzo fajna ta kura, ale nie mam takich ilości akrylu, zatem wykminiłem Teodora Jeża oraz Wydrę Zofię. Natchnieniem do Teodora była resztka włochatej włóczki, Zofię zaś natchnął Steve z In Otter News (uwielbiam, poszukajcie na fb!).

Teodor miał całkiem przyzwoitą sesję, bom w końcu dziś wylazł zakupy zrobić (już nie truję) i po drodze zgarnąłem to, co mi opadło pod blokiem, ale Zośka tak nie bardzo ;-)




Musiałem spytać wujka Gógla jak jeż wygląda od spodu ;-) Ma ogonek! Teodor ma również zeza, ale  uwielbiam go i uważam, że jest uroczy.

Zaś Zofia to kluska, ale jak się ją położy na człowieku, to człowiek natychmiast zaczyna głaskać :-D serio! 




Myślę o jeszcze jednym dzianym zwierzaku, ale na razie, wraz z covidem, znikła mi wena, więc pewnie do tematu wrócę, a póki co oddam się jeszcze rekonwalescencji.

Trzymajcie się  i nie dajcie się zarazić!

L.

7 comments:

  1. Fajne, dowiedzialam sie o kurze po wyrzuceniu pudelka jak uwazalam niepotrzebnej wloczki, troche zalowalam, ale pewnie byloby dla mnie za trudne jej dzierganie wiec nie ma co zalowac. Dobrze, ze wracasz do zdrowia, zycie nie jest latwe. My drugi dzien tniemy drzewa. Helene przeszla I zlamala nam trzy duze, na szczescie spadly na trawnik, a nie dach czy samochod sasiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i dlatego ja nie wyrzucam ;-) W moim życiu przydasie to specjalna kategoria. Mam ich jedno pudełeczko, ale wykorzystuję zawsze, choć czasem naprawdę musi minąć kilka lat.
      Ech, trzymajcie się tam. U nas zapowiadają ochłodzenie, a ja myślę o powodzianach :( poprzednia powódź była latem, teraz za moment naprawdę będzie zimno...

      Delete
  2. Łomatkobosko! Jakiż piękny Teodor! 🤎🦔🤎👌👍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dyg dyg! Dziękuję!
      Teodor ma specjalne miejsce w moim sercu, ale nie zapominajmy o Zosince, która też jest śliczna i bardziej do przytulania ;-)

      Delete
  3. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już wszystko jest dobrze. Emotional support, świetna nazwa. Bardzo mi się podoba. Takie towarzystwo musi pomagać:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już całkiem dobrze, dziękuję!
      A do gromadki dołączył jeszcze jeden (ale to sekret, bo na prezent!), jak ofiaruję, to wrzucę fotki.

      Delete