Wednesday 29 December 2021

365 - co się działo i ostatnie udziergi

 No i tak. Koniec roku od kilku lat jest dla mnie czymś zwykle strasznym, zawsze coś... No i poszło i w tym, mój laptop przyjął w siebie sporo herbaty i niestety, ponieważ naprawa została wyceniona na przysłowiowe 500+, to leży i czeka.

Z tegorocznych sukcesów - nikogo nie zamordowałem, mnie też nie zamordowali ani brunatni chłopcy, ani zaraza.

Nadal gram z moją pierwszą grupą - już prawie 1,5 roku. I jest to doświadczenie, które mi daje ogrom radości, a szczerze, opowieści o tym, co się działo w Waterdeep każde z nas będzie przekazywać potomności śmiejąc się do łez. 

Z innych rzeczy dotyczących Dungeons & Dragons - stwierdziłem, że a co tam, jak już tyle gram, to i poprowadzę :-P no i po w sumie 4 sesjach stwierdzam, że trafiło mi się złoto i diamenty, bo moi gracze jakby się urodzili z genem odgrywania postaci! Jesteście cudowni i zaraz siadam na zadku opisywać dla Was świat ♥

A teraz udziergi - czyli niewiele, bo mi się jakoś nie chce. Korzystając z urlopu 24, 25 i 26 grudnia spędziłem tłukąc w X-COM2, a potem nieopatrznie włączyłem internety w poniedziałek i znów musiałem pograć, żeby się odstresować, bo przecież żyjemy w kraju takim, a nie innym...

(moja drużyna A, czyli najlepsi z najlepszych!)

No to cyk - szalik. Idealny, długi, cienki, niezbyt szeroki. Garterem, bo mi najbardziej pasował do wszystkiego, z 1 motka korozji!


Oraz skarpetki z Holi, czyli eksplozja koloru po raz kolejny.



I tym optymistycznym skarpetkowym akcentem zakończmy. 

W Nowym życzę Wam tego samego, co zwykle - bądźcie szczęśliwi! Niech zarazy (wszelkie) Was omijają, a gotówka zawsze płynie w Waszą stronę. Poza tym niech poziom głupoty i nienawiści w kraju i na świecie w końcu zacznie opadać, a nie rosnąć.

Uściski! Do zobaczenia!

L.





10 comments:

  1. Dla Ciebie też wszystkiego dobrego i czasu dużo na realizowanie swoich pasji oraz, przede wszystkim, samych dobrych ludzi wokół :)))
    Korozja się w ciekawy szal zamieniła.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korozyjny szalik jest tak długi, że można go złożyć na pół, zamotać i też git :-D Kocham go miłością wielką, z czapą z poprzedniego postu noszony nieustająco.
      Ech... Nie bardzo się zapowiada ten 2022, ale co tam, póki mam marzenia, póty dam radę, bez marzeń nie ma szans (plany se można wsadzić głęboko do szafy, bo zonk za zonkiem).
      Cudownego Reniu! I takiego wiesz, miłego, miziastego! ♥

      Delete
  2. Skarpeciaki super, te różowe pięty <3 Szalik też fajnisty wyszedł. Samego dobrego w nowym roku :) Ja tam podsumowań starego ani planów na nowy nigdy nie robię, bo przy pierwszym człek się może załamać a z drugich i tak nigdy nic nie wychodzi... i też się człek może załamać :D No i u mnie też na koniec roku zawsze coś, gdyby się sprawdzało że jaki koniec roku, taki cały następny... to ja dziękuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A weź... plany... mwahahahaha z planów to mam standardowo jeden: dożyć do kolejnych urodzin ;-) a to już za chwilę bo za dni 9 :-D więc powiedzmy, że właściwie prawie zrealizowany ;-)
      Marzenia mam. Dużo. Póki co wymarzyłem sobie ileś opcji życia po życiu, bo ponoć każdy dostaje to, w co wierzy, więc liczę, że trafie do któregoś z moich wymyślonych wszechświatów. Dziś jeszcze będę siedzieć i opracowywać kilka kolejnych lokalizacji dla mojej grupy, nie wiem, co za złe mnie podkusiło, żeby ich wysłać do Lasu Neverwinter, ale już tam są, gadali z druidami i teraz 3,2,1... akcja ;-) W sobotę będą pierwszy raz walczyć z mobami, które im muszę wymyśleć :-D
      Moje życie jest całkiem przyjemne teraz, bo zajmuję się tym, co kocham, a urlop kończę dopiero w poniedziałek ;-)
      Najcudniejszego! ♥

      Delete
  3. Samego dobrego dla Ciebie! Udziergi - pierwsza klasa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęśliwa bądź, Kochana! ♥ A poza tym standardowo - zdrowia i wszelkiej prosperity! ♥

      Delete
  4. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok😁udziergi świetne. Właśnie skończyłam swój kolejny, teraz krochmalenie I będzie post😁pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczęścia i prosperity! ♥
      Pokazuj, pokazuj! Mój kolorowy bawełniak wciąż w produkcji, więc nie mam już czego pokazywać, ale kiedyś skończę ;-)

      Delete
  5. Wszystkiego Najlepszego! Oby ten rok był lepszy, spokojniejszy, normalniejszy, a choróbska omijały Cię szerokim łukiem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Tobie Magiczna Pani! ♥ Samego dobrego, pięknego i wspaniałego! I samych fajnych motków, oraz dobrych ludzi wokół!

      Delete